La 4ª edición del Giro d'Italia apostar ente'l 19 de mayu y el 2 de xunu de 1912 y foi l'únicu Giro apostáu por equipos. Tuvo un percorríu de 9 etapes, una más de les 8 entamaes primeramente, al anulase la 4ª etapa.[1] La carrera empezó en Milán y terminó en Bérgamo, cubriendo un total de 2443 km, el percorríu más curtiu de la historia del Giro.
La clasificación xeneral contabilizar por puntos, y foi ganada pela escuadra Atala, compuesta por Carlo Galetti, Giovanni Michelotto, Eberardo Pavesi y Luigi Ganna, que se retiró na quinta etapa. Según la clasificación non oficial, Carlo Galetti resultaría vencedor en tiempu, al cubrir la carrera en 100h 02' 57".
El principal cambéu con respectu al añu anterior foi establecer la clasificación xeneral por puntos, sumaos polos miembros de cada equipu.[2] Nun hubo, por tanto, corredores independientes como n'ediciones anteriores.[2] Tomaron la salida catorce equipos, con un total de 54 participantes, de los cualos solo 26 llegaron a la meta final. Cada equipu podía cuntar con un máximu de cuatro corredores, siendo necesariu que trés d'ellos acabaren cada etapa pa siguir en carrera,[2] lo que significaba que dos abandonos esaniciaben a un equipu.
Los catorce equipos que tomaron parte na carrera fueron:[2]
La 4ª etapa, ente Pescara y Roma, foi anulada por cuenta de la negación de los ciclistes a siguir la carrera pola llena d'una riega. Los corredores llegaron a Roma en tren. En llugar d'esta etapa añadió una postrera, la 9ª, ente Milán y Bérgamo.[3]