Avena sterilis

Avena sterilis
Avena sterilis
Classifica scentifica
Regnu Plantae
Divisioni Tracheophyta
Sottudivisioni Spermatophytes
Ordini Poales
Famiglia Poaceae
Genaru Avena
Nomu binuminali
Avena sterilis
Carl Linnaeus, 1762

Avena sterilis hè una pianta chì faci parti di a famiglia di i Poaceae.

Discrizzioni

[mudificà | edità a fonte]

Avena sterilis hè una pianta arbacea annuali appartinendu à a famiglia di i Poaceae. Misura di regula trà 30 è 100 cm d'altura è pussedi fogli liniari è i spighi di fiora à forma di pannochji. I graneddi sò di piccula taglia è ani un culori brunu chjaru.

Ripartizioni

[mudificà | edità a fonte]

Avena sterilis hè urighjinaria di u bacinu mediterraniu ed hè largamenti sparta in i righjoni aridi è mezi aridi di u mondu sanu. Hè prisenti in Auropa, in Africa subrana, in Asia uccidentali è cintrali, è ancu in Australia è in America suttana.

Avena sterilis hè prisenti in Corsica.[1]

Avena sterilis hè stata discritta par a prima volta da Carl von Linné in 1753 in a so opara Species Plantarum. Hà ancu statu cunnisciuta sottu à i noma di Avena fatua var. sterilis è Avena sativa var. sterilis.

Cunsirvazioni

[mudificà | edità a fonte]

Bench'è Avena sterilis ùn fussi micca cunsidarata com'è una spezia minacciata, hè à spessu cunsidarata com'è una gattiva arba in i culturi di biada. Eppuri, pò ancu essa usata com'è pianta da alimentu pà u bistiamu è com'è surghjenti di cibu par l'essari. Inoltri, hè ancu apradata in a pruduzzioni di biucarburanti è di prudutti farmaceutichi.

Rifarimenti

[mudificà | edità a fonte]
  • Jeanmonod D. & Gamisans J. (2013) Flora Corsica (2 ed), Edisud.
  1. Jeanmonod & Gamisans (2013).

Altri prugetti

[mudificà | edità a fonte]