Bromus racemosus

Bromus racemosus
Bromus racemosus
Classifica scentifica
Regnu Plantae
Divisioni Tracheophyta
Sottudivisioni Spermatophytes
Ordini Poales
Famiglia Poaceae
Genaru Bromus
Nomu binuminali
Bromus racemosus
Carl Linnaeus, 1762

Bromus racemosus hè una pianta chì faci parti di a famiglia di i Poaceae.

Discrizzioni

[mudificà | edità a fonte]

Bromus racemosus hè una spezia di pianta arbacea di a famiglia di i Poaceae. Misura trà 30 è 100 cm d'altezza è pussedi fogli piani è stretti. I spighi di fiora sò à forma di gaspi lungarini è poni aghjunghja insin'à 20 cm di lunghezza. I fiora sò ermafruditi è ani un culori andendu da u verdi pallidu à u viulettu.

Ripartizioni

[mudificà | edità a fonte]

Bromus racemosus hè urighjinaria d'Auropa è d'Asia uccidentali. Hè prisenti in numarosi paesi, in particulari in Francia, in iSpagna, in Italia, in Grecia, in Turchia, in Iranu è in Iraccu. Cresci in i pratulini, i campi, l'arici di furesti è i bordi di stradona.

Bromus racemosus hè prisenti in Corsica.[1]

'Ssa pianta hè una spezia vivaci, ciò chì significheghja ch'edda pò viva parechji anni. Si ripraduci par u più da i so graneddi, chì sò spargugliati da u ventu. A fiuritura hà locu da maghju à lugliu, è i graneddi maturani à a fini di l'istati. Bromus racemosus hè una pianta risistenti, capaci à adattà si à diffarenti tipi di terri è di cundizioni climatichi.

Bromus racemosus hè stata discritta pà a prima volta in 1753 da Carl von Linné in a so opara Species Plantarum. Hè ancu cunnisciuta sottu à i sinonimi siguenti : Bromus asper, Bromus commutatus, Bromus erectus, Bromus glaucus, Bromus hordeaceus, Bromus intermedius, Bromus lepidus, Bromus racemosus var. asper, Bromus racemosus var. commutatus, Bromus racemosus var. glaucus, Bromus racemosus var. hordeaceus, Bromus racemosus var. intermedius, Bromus racemosus var. lepidus, Bromus racemosus var. racemosus, Bromus racemosus var. submuticus, Bromus submuticus.

Cunsirvazioni

[mudificà | edità a fonte]

Bromus racemosus ùn hè micca cunsidarata com'è una spezia minacciata. Eppuri, pò essa affittata da a distruzzioni di u so ambienti naturali divuta à l'urbanisazioni è à l'agricultura intinsiva. Hè ancu sensibuli à l'inguinamentu di l'aria è di l'acqua. Misuri di cunsirvazioni devini essa missi in campu par prisirvà 'ssa spezia è u so ambienti.

Rifarimenti

[mudificà | edità a fonte]
  • Jeanmonod D. & Gamisans J. (2013) Flora Corsica (2 ed), Edisud.
  1. Jeanmonod & Gamisans (2013).

Altri prugetti

[mudificà | edità a fonte]