Carex vesicaria

Carex vesicaria
Carex vesicaria
Classifica scentifica
Regnu Plantae
Divisione Magnoliophyta
Classa Liliopsida
Ordine Cyperales
Famiglia Cyperaceae
Generu Carex
Nome binuminale
Carex vesicaria
L. , 1753

Carex vesicaria hè una pianta chì face parte di a famiglia di e Cyperaceae.

Descrizzione

[mudificà | edità a fonte]

Carex vesicaria hè una spezia di pianta erbacea appartinendu à a famiglia di e Cyperaceae. Hè caratterizata da i piccioli dritti è casce strette è lungarine. A pianta pò aghjunghje un'altezza da 30 à 90 centimi. I piccioli sò di regula triangulari è portanu e spighe di fiori verdicci o bruni. I fiori sò chjuchi è ragruppati in infiuriscenze cumpatte.

Ripartizione

[mudificà | edità a fonte]

A Carex vesicaria hè originaria d'Europa, induv'ella hè largamente sparta. Omu a trova per u più in e rigione timperate di u cuntinente, in particulare in Francia, in Germania, in Polonia, in Italia è in Spagna. Cresce in una varietà d'ambienti, tali e pratuline umite, i paduli, l'arici di fureste è e sponde di corsi d'acqua.

Carex vesicaria hè prisente in Corsica ma hè rarissima.[1]

A Carex vesicaria hè u nome scentificu accittatu di 'ssa spezia, ma hè ancu cunnisciuta sottu à altri sinonimi, in particulare Carex foetida, Carex dioica è Carex pauciflora. 'Ssi nomi sò stati usati in u passatu per designà variazione regiunale o sottuspezie di a pianta. Eppuru, i studii tassunomiche ricente anu cunfirmatu ch'è 'sse variante sò in rialità di e forme di Carex vesicaria.

Cunsirvazione

[mudificà | edità a fonte]

A Carex vesicaria ùn hè micca cunsiderata cum'è una spezia minacciata à a scala mundiale. Hè relativamente cumuna in a so area di ripartizione naturale è ùn hè sottumessa à nissuna minaccia magiore cunnisciuta. Eppuru, e pupulazione lucale ponu esse affittate da a distruzzione di u so ambiente per causa di l'urbanisazione, di l'agricultura intensiva o di l'inguinamentu di i corsi d'acqua. Per via di cunsequenza, hè impurtante di surviglià u statu di e pupulazione di Carex vesicaria è di mette in sesta misure di cunsirvazione apprupriate per prisirvà i so ambienti naturali.

Riferimenti

[mudificà | edità a fonte]
  • Jeanmonod D. & Gamisans J. (2013) Flora Corsica (2 ed), Edisud.
  1. Jeanmonod & Gamisans (2013).