Elymus caninus

Elymus caninus
Elymus caninus
Classifica scentifica
Regnu Plantae
Divisioni Tracheophyta
Sottudivisioni Spermatophytes
Ordini Poales
Famiglia Poaceae
Genaru Elymus
Nomu binuminali
Elymus caninus
Carl Linnaeus, 1755

Elymus caninus hè una pianta chì faci parti di a famiglia di i Poaceae.

Discrizzioni

[mudificà | edità a fonte]

Elymus caninus hè una spezia di pianta arbacea vivaci di a famiglia di i Poaceae. Pò aghjunghja un'altezza da 30 à 100 cm è pussedi casci liniari da 10 à 30 cm di lunghezza. I spighetti, chì sò i fiora di a pianta, sò disposti in gaspi leni è misurani da 1 à 2 cm di lunghezza. I graneddi sò di piccula taglia è sò spargugliati da u ventu.

Ripartizioni

[mudificà | edità a fonte]

Elymus caninus hè una spezia largamenti sparta in Auropa, in Asia è in Africa subrana. Hè prisenti in i zoni custieri, i duni di rena, i pratulini è i steppi. Hè ancu cultivata com'è pianta da alimentu pà u bistiamu in certi righjoni.

Elymus caninus hè prisenti in Corsica.[1]

Elymus caninus hè stata discritta pà a prima volta da u butanistu svidesu Carl von Linné in 1753 sottu u nomu di Triticum caninum. Hè stata riclassata in u genaru Elymus in 1779 da u butanistu tedescu Johann Christian Daniel von Schreber. Esistini parechji sinonimi par 'ssa spezia, in particulari Agropyron caninum, Elytrigia canina è Triticum junceum.

Cunsirvazioni

[mudificà | edità a fonte]

Elymus caninus hè una spezia cumuna è ùn hè micca cunsidarata com'è minacciata. Eppuri, com'è numarosi spezii di pianti, pò essa affittata da a perdita d'ambienti divuta à l'urbanisazioni è à l'agricultura intinsiva. Hè ancu sensibuli à l'inguinamentu di l'aria è di l'acqua. Misuri di cunsirvazioni poni essa missi in piazza pà pruteghja i pupulazioni di 'ssa spezia in i zoni induva edda hè minacciata.

Rifarimenti

[mudificà | edità a fonte]
  • Jeanmonod D. & Gamisans J. (2013) Flora Corsica (2 ed), Edisud.
  1. Jeanmonod & Gamisans (2013).

Altri prugetti

[mudificà | edità a fonte]