Lamium amplexicaule

Lamium amplexicaule
Lamium amplexicaule
Classifica scentifica
Regnu Plantae
Divisioni Tracheophyta
Sottudivisioni Spermatophytes
Ordini Lamiales
Famiglia Lamiaceae
Genaru Lamium
Nomu binuminali
Lamium amplexicaule
Carl Linnaeus, 1753

Lamium amplexicaule hè una spezia di pianta chì faci parti di a famiglia di i Lamiaceae.

Discrizzioni

[mudificà | edità a fonte]

Lamium amplexicaule hè una pianta arbacea annuali appartinendu à a famiglia di i Lamiaceae. Si caratterizeghja da i so piccioli ritti, pudendu aghjunghja un'altezza da 30 à 60 centimi. I casci, upposti è uvali, sò muniti di piccioli corti è sò à spessu tinti di purpureu. I fiora, di culori rusulinu à viulinu pallidu, sò ragruppati in infiuriscenzi à forma di verticilli.

Ripartizioni

[mudificà | edità a fonte]

Lamium amplexicaule hè urighjinariu d'Auropa, ma si hè largamenti spartu in altri righjoni di u mondu, in particulari in America subrana, in Asia è in Australia. Hè à spessu prisenti in i pratulini, i campi cultivati, i bordi di stradona è i giardini.

Lamium amplexicaule hè prisenti in Corsica.[1]

'Ssa pianta annuali si ripraduci par via di graneddi. A fiuritura hà locu da maghju à sittembri, attirendu numarosi insetti inamacatori tali l'abbi è i sbarabattuli. I graneddi sò spargugliati da u ventu è poni ancu essa traspurtati da l'animali o i vistiti di l'essari umani.

U lamier amplexicaule apparteni à u genaru Lamium, chì ragruppa parechji spezii di pianti arbacei. Hè calchì volta disignatu da u sinonimu siguenti : Lamium amplexicaule var. incisum.

Rifarimenti

[mudificà | edità a fonte]
  • Jeanmonod D. & Gamisans J. (2013) Flora Corsica (2 ed), Edisud.
  1. Jeanmonod & Gamisans (2013).

Altri prugetti

[mudificà | edità a fonte]