Luzula campestris

Luzula campestris
Luzula campestris
Classifica scentifica
Regnu Plantae
Divisione Tracheophyta
Sottudivisione Spermatophytes
Ordine Poales
Famiglia Juncaceae
Generu Luzula
Nome binuminale
Luzula campestris
Carl Linnaeus, 1774

Luzula campestris hè una spezia di pianta chì face parte di a famiglia di e Juncaceae.

Descrizzione

[mudificà | edità a fonte]

Luzula campestris hè una pianta erbacea vivace appartinendu à a famiglia di e Juncaceae. Si caratterizeghja da e so casce lineare è e so infiuriscenze à forma di gaspe. I piccioli di 'ssa pianta ponu aghjunghje un'altezza da 30 à 60 centimi. I fiori sò chjuchi è di culore brunu o russicciu, ragruppati in cime dense. I frutti sò capsule cuntinendu picculi granelli.

Ripartizione

[mudificà | edità a fonte]

Luzula campestris hè una spezia largamente sparta in Europa, in Asia è in America suprana. Omu a trova per u più in e pratuline, i scarsali, l'arici di fureste è e zone umite. Priferisce e terre ricche di nutrimenti è belle assiccate.

Luzula campestris hè prisente in Corsica.[1]

Luzula campestris hè una pianta vivace chì si riproduce per u più per via di granelli. A fiuritura hà locu da maghju à lugliu. I fiori sò impullinati da u ventu o da l'insetti. I granelli sò spergugliati da u ventu o l'animali. 'Ssa pianta hà una crescita relativamente lenta è pò furmà piccule culonie dense.

Luzula campestris hè u nome scentificu accittatu di 'ssa spezia. Hè ancu cunnisciuta sottu à i sinonimi seguenti : Juncus campestris, Juncoides campestre, Juncoides campestris, Luzula campestris var. campestris.

Cunsirvazione

[mudificà | edità a fonte]

Luzula campestris hè una spezia relativamente cumuna è ùn hè micca cunsiderata cum'è essendu in priculu. Eppuru, certe pupulazione ponu esse minacciate da a distruzzione di u so ambiente naturale duvuta à l'urbanisazione, à l'agricultura intensiva o à a digradazione di e zone umite. Hè dunque impurtante di prisirvà 'ssi ambienti per assicurà a sopravvivenza di 'ssa pianta è mantene a biodiversità.

Riferimenti

[mudificà | edità a fonte]
  • Jeanmonod D. & Gamisans J. (2013) Flora Corsica (2 ed), Edisud.
  1. Jeanmonod & Gamisans (2013).

Altri prugetti

[mudificà | edità a fonte]