Medicago rigidula

Medicago rigidula
Medicago rigidula
Classifica scentifica
Regnu Plantae
Divisioni Tracheophyta
Sottudivisioni Spermatophytes
Ordini Fabales
Famiglia Fabaceae
Genaru Medicago
Nomu binuminali
Medicago rigidula
Carlo Allioni, 1785

Medicago rigidula hè una spezia di pianta chì faci parti di a famiglia di i Fabaceae.

Discrizzioni

[mudificà | edità a fonte]

Medicago rigidula hè una spezia di pianta arbacea appartinendu à a famiglia di i Fabaceae. Si caratterizeghja da i piccioli ritti è ramificati, pudendu aghjunghja un'altezza da 30 à 60 centimi. I so casci sò cumposti da trè fuglioli uvali è dintati, d'un culori verdi scuru. I fiora di 'ssa pianta sò chjuchi è di culori giaddu vivu, ragruppati in gaspi terminali. I frutti sò vaini curvati cuntinendu parechji graneddi.

Ripartizioni

[mudificà | edità a fonte]

Medicago rigidula hè urighjinaria d'America subrana, più pricisamenti i righjoni disertichi è mezi disertichi di u mezupunenti di i Stati Uniti è di u nordu di u Messicu. A parsona pò ancu truvà la in certi righjoni d'America cintrali. 'Ssa pianta hè stata intradutta in altri parti di u mondu, in particulari in Auropa, ind'edda hè cunsidarata com'è una spezia invadenti.

Medicago rigidula hè prisenti in Corsica.[1]

Medicago rigidula hè una pianta annuali chì cresci in ambienti asciutti è assuliati. Hè bè adatta à i cundizioni aridi è pò sopravviva in i terri povari in nutrimenti. 'Ssa spezia hà a capacità di fissà l'azotu atmusfericu grazia à una simbiosi incù battirii di u genaru Rhizobium, ciò chì li parmetti di pruspirà in ambienti induva d'altri pianti ani à chì fà à sopravviva.

Medicago rigidula hè u nomu scentificu accittatu pà 'ssa spezia. Hè ancu cunnisciuta sottu à altri noma, tali Medicago minima è Medicago intertexta. 'Ssi sinonimi sò stati usati in u passatu pà disignà pupulazioni di 'ssa pianta chì prisintavani variazioni murfulogichi.

Cunsirvazioni

[mudificà | edità a fonte]

Medicago rigidula hè cunsidarata com'è una spezia di cuncernu par causa di a so prupagazioni rapita è di u so putenziali d'invadimentu. In certi righjoni, pò fà cuncurrenza à i spezii indigeni è disturbà l'ecusistemi lucali. I misuri di gistioni sò nicissarii par cuntrullà a so prupagazioni è privena u so impattu negativu annantu à a biudiversità.

Rifarimenti

[mudificà | edità a fonte]
  • Jeanmonod D. & Gamisans J. (2013) Flora Corsica (2 ed), Edisud.
  1. Jeanmonod & Gamisans (2013).

Altri prugetti

[mudificà | edità a fonte]