Panicum repens

Panicum repens
Panicum repens
Classifica scentifica
Regnu Plantae
Divisioni Tracheophyta
Sottudivisioni Spermatophytes
Ordini Poales
Famiglia Poaceae
Genaru Panicum
Nomu binuminali
Panicum repens
Carl Linnaeus, 1762

Panicum repens hè una spezia di pianta chì faci parti di a famiglia di i Poaceae.

Discrizzioni

[mudificà | edità a fonte]

Panicum repens hè una spezia di pianta arbacea vivaci appartinendu à a famiglia di i Poaceae. 'Ssa pianta prisenta i piccioli pasciulanti chì poni aghjunghja sinu à un metru di lunghezza. I casci sò liniari, misurendu trà 5 è 20 centimi di lunghezza, è sò di regula verdi, bench'è certi varietà possini prisintà tinti più chjari o più scuri. L'infiuriscenzi sò i spighi cumpatti, misurendu trà 5 è 15 centimi di lunghezza, è sò cumposti da fiurareddi disposti in gaspi.

Ripartizioni

[mudificà | edità a fonte]

Panicum repens hè urighjinariu d'America subrana, ma s'hè largamenti spartu in numarosi righjoni di u mondu. Omu u trova in particulari in Auropa, in Asia, in Africa è in Australia. 'Ssa pianta hà una grandi capacità d'adattamentu è pò culunizà diffarenti tipi d'ambienti, tali i pratulini, i zoni umiti, i bordi di stradona è i giardini.

Panicum repens hè prisenti in Corsica.[1]

Panicum repens si ripraduci par u più in via vegetativa, grazia à i so piccioli pasciulanti chì emettini radichi avvintivi. Eppuri, pò ancu ripraducia si par via di graneddi. A fiuritura hà locu di regula d'istati, è i graneddi sò spargugliati da u ventu. 'Ssa pianta hè capaci à adattà si à cundizioni ambiintali varii, ciò chì li parmetti di sopravviva in ambienti disturbati.

Panicum repens apparteni à u genaru Panicum, chì ragruppa numarosi spezii di graminacei. Hè ancu cunnisciutu sottu à i sinonimi siguenti : Echinochloa repens, Panicum dichotomiflorum è Panicum prostratum.

Cunsirvazioni

[mudificà | edità a fonte]

Panicum repens hè cunsidaratu com'è una spezia invadenti in numarosi righjoni di u mondu. A so capacità à culunizà prestu diffarenti ambienti pò caghjunà una cumpetizioni incù i spezii indigeni, ciò chì pò avè un impattu negativu annantu à a biudiversità lucali. In certi righjoni, misuri di gistioni sò missi in piazza par limità a so prupagazioni è u so impattu annantu à l'ecusistemi naturali.

Rifarimenti

[mudificà | edità a fonte]
  • Jeanmonod D. & Gamisans J. (2013) Flora Corsica (2 ed), Edisud.
  1. Jeanmonod & Gamisans (2013).

Altri prugetti

[mudificà | edità a fonte]