Persicaria minor

Persicaria minor
Persicaria minor
Classifica scentifica
Regnu Plantae
Divisione Tracheophyta
Sottudivisione Spermatophytes
Ordine Caryophyllales
Famiglia Polygonaceae
Generu Persicaria
Nome binuminale
Persicaria minor
Samuel Frederick Gray, 1822

Persicaria minor hè una spezia di pianta chì face parte di a famiglia di e Polygonaceae.

Descrizzione

[mudificà | edità a fonte]

Persicaria minor hè una pianta erbacea annuale appartinendu à a famiglia di e Polygonaceae. Si distingue da i so piccioli ritti, pudendu aghjunghje un'altezza da 30 à 60 centimi. E casce sò alterne, lanceulate è misuranu circa 5 à 10 centimi di longu. I fiori, di culore rusulatu pallidu, sò ragruppati in gaspe terminale dense.

Ripartizione

[mudificà | edità a fonte]

Persicaria minor hè originaria d'Asia, più precisamente di a rigione di l'Himalaya. S'hè da tandu sparta in numerose rigione di u mondu, in particulare in Europa, in America suprana è in Australia. 'Ssa pianta tende à culunizà e zone umite, e sponde di e/di i corsi d'acqua/corsu d'acqua, e pratuline è i giardini.

Persicaria minor hè prisente in Corsica.[1]

Persicaria minor hè una pianta annuale chì si riproduce per via di granelli. Fiurisce da ghjunghju à sittembre, pruducendu numerosi fiori chì attiranu l'insetti inamacatori tali l'ape è e farfalle. I granelli sò spergugliati da u ventu è l'acqua, favuriscendu cusì a so prupagazione in ambienti novi.

Persicaria minor hè u nome scentificu accittatu per 'ssa spezia. Hè ancu cunnisciuta sottu à i sinonimi seguenti : Polygonum minus, Polygonum minus var. minus, Polygonum minus var. pilosum, Persicaria minus var. minus è Persicaria minus var. pilosum.

Cunsirvazione

[mudificà | edità a fonte]

Persicaria minor hè cunsiderata cum'è una spezia invadente in certe rigione induv'ella hè stata introdutta. A so crescita rapida è a so capacità à culunizà di nuvelli ambienti ponu caghjunà una cuncurrenza incù e spezie indigene. In 'sse rigione, misure di gistione sò messe in ballu per limità a so prupagazione è u so impattu annantu à l'ecusistemi lucali.

Riferimenti

[mudificà | edità a fonte]
  • Jeanmonod D. & Gamisans J. (2013) Flora Corsica (2 ed), Edisud.
  1. Jeanmonod & Gamisans (2013).

Altri prugetti

[mudificà | edità a fonte]