Potamogeton natans

Potamogeton natans
Potamogeton natans
Classifica scentifica
Regnu Plantae
Classa Polypodiopsida
Divisioni Tracheophyta
Sottudivisioni Spermatophytes
Ordini Alismatales
Famiglia Potamogetonaceae
Genaru Potamogeton
Nomu binuminali
Potamogeton natans
Carl Linnaeus, 1753

Potamogeton natans hè una spezia di pianta chì faci parti di a famiglia di i Potamogetonaceae.

Discrizzioni

[mudificà | edità a fonte]

Potamogeton natans hè una spezia di pianta acquatica appartinendu à a famiglia di i Potamogetonaceae. 'Ssa pianta vivaci hè carattarizata da i so casci gallighjanti è i so piccioli immersi. I casci gallighjanti sò uvali, verdi è lucenti, mentri chì i piccioli immersi sò longhi è flissibuli. I fiora di Potamogeton natans sò chjuchi è verdi, ragruppati in spighi terminali.

Ripartizioni

[mudificà | edità a fonte]

Potamogeton natans hè largamenti spartu in Auropa, in Asia è in Africa subrana. Omu u trova par u più in l'acqui dolci, tali i lavi, i stagni, i vadini è i canali. 'Ssa pianta hà una prifarenza par l'acqui calmi è pocu fondi, ind'edda pò sviluppà si libaramenti.

Potamogeton natans hè prisenti in Corsica.[1]

Potamogeton natans hè una pianta acquatica chì ghjoca un rollu impurtanti in l'ecusistemi acquatichi. I so casci gallighjanti uffrini un aggrottu è un cibu par numarosi urganisimi acquatichi, tali i pesci, l'insetti è i crustacei. Di più, 'ssa pianta cuntribuisci à l'ussiginazioni di l'acqua grazia à a fotusintesa.

Potamogeton natans hè u nomu scentificu accittatu di 'ssa spezia. Hè ancu cunnisciutu sottu à i sinonimi siguenti : Potamogeton lucens, Potamogeton fluitans è Potamogeton natans var. lucens. 'Ssi noma sò stati apradati in u passatu pà disignà 'ssa pianta, ma sò avà cunsidarati com'è sinonimi di Potamogeton natans.

Cunsirvazioni

[mudificà | edità a fonte]

Potamogeton natans hè una spezia rilativamenti cumuna è ùn hè micca cunsidarata com'è essendu in priculu d'estinzioni. Eppuri, a digradazioni di l'ambienti acquatichi è l'inguinamentu di l'acqua poni avè un impattu negativu annantu à a so pupulazioni. Hè dunqua impurtanti di prisirvà l'ecusistemi acquatichi induva 'ssa pianta si trova cù u fini di garantiscia a so sopravvivenza à longu andà.

Rifarimenti

[mudificà | edità a fonte]
  • Jeanmonod D. & Gamisans J. (2013) Flora Corsica (2 ed), Edisud.
  1. Jeanmonod & Gamisans (2013).

Altri prugetti

[mudificà | edità a fonte]