Ruppia cirrhosa

Ruppia cirrhosa
Ruppia cirrhosa
Classifica scentifica
Regnu Plantae
Classa Polypodiopsida
Divisione Tracheophyta
Sottudivisione Spermatophytes
Ordine Alismatales
Famiglia Ruppiaceae
Generu Ruppia
Nome binuminale
Ruppia cirrhosa
Carl Linnaeus, 1753

Ruppia cirrhosa hè una spezia di pianta chì face parte di a famiglia di e Ruppiaceae.

Descrizzione

[mudificà | edità a fonte]

Ruppia cirrhosa hè una spezia di pianta acquatica appartinendu à a famiglia di e Ruppiaceae. Si caratterizeghja da e so foglie lineare è e so fiurarelli verdicci. I piccioli di 'ssa pianta sò smilzi è flessibili, pudendu aghjunghje una lunghezza da 30 à 60 centimi. E casce sò disposte in spirale intornu à u picciolu è sò di regula d'un verde chjaru. I fiori sò ragruppati in spighe è sò di piccula taglia, misurendu circa 2 à 3 millimetri di longu.

Ripartizione

[mudificà | edità a fonte]

Ruppia cirrhosa hè una pianta acquatica largamente sparta in e rigione timperate è subtrupicale di u mondu sanu. Omu a trova per u più in l'acque dolce, tale i lavi, i stagni è e vadine à debule currente. Pò ancu esse prisente in l'acque salmastre di l'estuarii è lagune. 'Ssa spezia hè adattata à cundizione varievule, andendu acque pocu prufonde à e zone più prufonde.

Ruppia cirrhosa hè prisente in Corsica.[1]

Ruppia cirrhosa hè una pianta vivace chì si riproduce per u più in via vegetativa, grazia à a furmazione di stuloni suttarranii. 'Ssi stuloni permettenu à a pianta di diffonde si prestu è di culunizà nove zone. A fiuritura hà locu di regula di veranu è d'istate, quandu e spighe di fiori emergenu à a superficia di l'acqua. I fiori sò inamacati da u ventu o da l'insetti acquatichi.

Ruppia cirrhosa hè ancu cunnisciuta sottu à u nome scentificu di Ruppia maritima var. cirrhosa. Hè stata discritta per a prima volta da u botanistu francese Jean-Baptiste Lamarck in u 1791. 'Ssa spezia hà ancu statu classificata sottu u nome di Ruppia maritima subsp. cirrhosa. Eppuru, a maiò parte di e fonte ricunnoscenu attualmente Ruppia cirrhosa cum'è una spezia distinta.

Cunsirvazione

[mudificà | edità a fonte]

Ruppia cirrhosa hè cunsiderata cum'è una spezia à preoccupazione minore sient'è l'Unione internaziunale per a cunsirvazione di a natura (UICN). Bench'ella possi esse affittata da l'inguinamentu di l'acqua è a distruzzione di u so ambiente, hè capace à adattà si à cundizione cambiarine. Eppuru, hè impurtante di surviglià u statu di e pupulazione di Ruppia cirrhosa è di piglià misure di cunsirvazione apprupriate per prisirvà 'ssa spezia è u so ambiente acquaticu.

Riferimenti

[mudificà | edità a fonte]
  • Jeanmonod D. & Gamisans J. (2013) Flora Corsica (2 ed), Edisud.
  1. Jeanmonod & Gamisans (2013).

Altri prugetti

[mudificà | edità a fonte]