Schoenoplectus tabernaemontani

Schoenoplectus tabernaemontani
Schoenoplectus tabernaemontani
Classifica scentifica
Regnu Plantae
Divisioni Magnoliophyta
Classa Liliopsida
Ordini Cyperales
Famiglia Cyperaceae
Genaru Schoenoplectus
Nomu binuminali
Schoenoplectus tabernaemontani
( C.C.Gmel. ) Palla , 1888

Schoenoplectus tabernaemontani hè una pianta chì faci parti di a famiglia di i Cyperaceae.

Discrizzioni

[mudificà | edità a fonte]

Schoenoplectus tabernaemontani hè una pianta arbacea vivaci appartinendu à a famiglia di i Cyperaceae. Pò aghjunghja un'altezza di 1,5 metru è pussedi piccioli solidi è triangulari. I casci sò longhi è stretti, misurendu insin'à 1 cm di larghezza. I fiora sò ragruppati in spighi cilindrichi è misurani à l'incirca 5 cm di lunghezza. I frutti sò achenii bruni è lisci.

Ripartizioni

[mudificà | edità a fonte]

Schoenoplectus tabernaemontani hè urighjinaria d'America subrana è si trova par u più in i zoni umiti tali i paduli, i stagni è i vadini. A parsona pò truvà lu in i righjoni timparati è subtrupicali di l'America subrana, di l'Alaska à a Florida.

Schoenoplectus tabernaemontani hè prisenti in Corsica.[1]

Schoenoplectus tabernaemontani hè stata discrittu par a prima volta da u butanistu tedescu Johann Jacob Dillenius in 1732 sottu u nomu di Scirpus tabernaemontani. Hè stata rinumatu Schoenoplectus tabernaemontani in 2002 da u butanistu americanu Robert K. Godfrey. Hè ancu cunnisciutu sottu à i sinonimi Scirpus validus è Scirpus lacustris var. tabernaemontani.

Cunsirvazioni

[mudificà | edità a fonte]

Schoenoplectus tabernaemontani hè una pianta cumuna è ùn hè micca cunsidarata com'è minacciata. Eppuri, a distruzzioni di u so ambienti naturali par via di l'urbanisazioni è di l'agricultura pò avè un impattu negativu annantu à a so pupulazioni. Hè impurtanti di pruteghja i zoni umiti induva 'ssa pianta spinghji par assicurà a so sopravvivenza à longu andà.

Rifarimenti

[mudificà | edità a fonte]
  • Jeanmonod D. & Gamisans J. (2013) Flora Corsica (2 ed), Edisud.
  1. Jeanmonod & Gamisans (2013).