Solanum villosum

Solanum villosum
Solanum villosum
Classifica scentifica
Regnu Plantae
Classa Lycopodiopsida
Divisioni Tracheophyta
Sottudivisioni Spermatophytes
Ordini Solanales
Famiglia Solanaceae
Genaru Solanum
Nomu binuminali
Solanum villosum
Philip Miller, 1768

Solanum villosum hè una spezia di pianta chì faci parti di a famiglia di i Solanaceae.

Discrizzioni

[mudificà | edità a fonte]

Solanum villosum hè una spezia di pianta appartinendu à a famiglia di i Solanaceae. Si caratterizeghja da piccioli ritti è ramificati, pudendu aghjunghja un'altezza da 1 à 2 metri. I casci sò uvali, appena dintati annantu à i bordi è cuparti à pela dolci. I fiora, di culori biancu o viulinu pallidu, sò ragruppati in gaspi è sgaghjani un prufumu aggradevuli. I frutti sò baghi sferichi, di culori verdi à maturità, cuntinendu numarosi picculi graneddi.

Ripartizioni

[mudificà | edità a fonte]

Solanum villosum hè urighjinaria di i righjoni trupicali è subtrupicali d'Asia, in particulari di l'India, di a China è di l'Indunisia. Si hè ancu naturalizata in certi righjoni d'Africa, d'America suttana è d'Uceania. Omu a trova par u più in i zoni buscosi, i pratulini è i bordi di corsi d'acqua.

Solanum villosum hè prisenti in Corsica.[1]

'Ssa pianta hè una spezia vivaci, capaci à ripraducia si par via di graneddi è in multiplicazioni vegetativa. Prifirisci i terri ricchi di materia urganica è beddi assiccati. Solanum villosum hè una pianta milifara, attirendu numarosi insetti inamacatori tali l'abbi è i sbarabattuli. Hè ancu apprizzata da certi aceddi chì si nutriscini di i so frutti.

Solanum villosum hè u nomu scentificu accittatu par 'ssa spezia. Hè ancu cunnisciuta sottu à i sinonimi siguenti : Solanum lasiocarpum, Solanum pubescens è Solanum trilobatum. 'Ssi noma sò stati apradati in u passatu pà disignà varianti di 'ssa pianta, ma sò avà cunsidarati com'è sinonimi.

Cunsirvazioni

[mudificà | edità a fonte]

Solanum villosum hè una spezia rilativamenti cumuna in a so aria di ripartizioni. Eppuri, certi pupulazioni poni essa minacciati par via di a distruzzioni di u so ambienti naturali da l'urbanisazioni è l'agricultura intinsiva. Hè dunqua impurtanti di metta in campu i misuri di cunsirvazioni pà prisirvà 'ssa pianta è u so ecusistema. I sforzi di sinsibilisazioni è di prutizzioni di i zoni naturali ind'edda si trova sò nicissarii pà assicurà a so sopravvivenza à longu andà.

Rifarimenti

[mudificà | edità a fonte]
  • Jeanmonod D. & Gamisans J. (2013) Flora Corsica (2 ed), Edisud.
  1. Jeanmonod & Gamisans (2013).

Altri prugetti

[mudificà | edità a fonte]