![]() |
Cél articllo est ècrit en arpetan supradialèctâl / ORB lârge. | ![]() |
La gâra de Sant-Etiève-Châtélcrox, que se trove dens lo quartiér de Châtélcrox, est na gâra fèrroviére forésiena et arpetana de la comena de Sant-Etiève, ch·èf-luè du dèpartament de la Lêre. El est explouètâye per la SNCF (Sociètât Nacionala des Chemins de Fèr francês).
O y at des trens règionâls de la baragne TÈR Ôvèrgne-Rôno-Ârpes vèrs Givôrs, Liyon, Ambèriô, Montbréson, Rouana et Lo Pué, et pués des trens nacionâls avouéc los TGV vèrs Liyon et Paris. O y aviêt na liyêson règ·ionâla vèrs Cllârmont-Fèrrand, mas dês ora el est remplaciêe por na liyêson ôtocar a cosa de la fôta d'entretien de la legne per la SNCF.
La gâra de Sant-Etiève-Châtélcrox est u pouent kilomètrico (PK) 502,545 de la legne dês Morét-Vernôx-los-Sabllons tant qu'à Liyon-Pèrrâche, entre-mié les gâres de Sant-Etiève La Tèrrassa et Sant-Chamond. O est na gâra de bifurcacion avouéc la legne dês Sant-Jôrjo-d'Ôréc tant qu'a Sant-Etiève-Châtélcrox, la gâra de devant est Sant-Etiève-Carnot.
La gâra de Sant-Etiève-Châtélcrox est dèssèrvie per cetes legnes TÈR :
La legne vers Liyon-Pârt-Diô est la legne TÈR la més frèquentâye de France avouéc 4 milyons de voyagiors per an, tot pariér 15 000 voyagiors per jorn de semana.
La gâra est dèssèrvie per la baragne STAÈ (Sociètât de Transpôrts de l’Agllomèracion Èstèfanouèsa), avouéc les legnes de tramevê T2 et T3, et les legnes de bus M4, 14, 29 et 83 (s'y rapondent les legnes M3, M5, 11, 12, 16 et S9 a l'arrêt de la rue Montât a 3 minutes de la gâra).